bästaste vänner

2013-03-23 - 17:41:48 - Kommentarer (0) - Foto - Porträtt;
bild från igår 
 
tjeenare !
haha gud vilken fredagkväll/natt jag hade! 
igår, åkte jag och Emilina och plockade upp Alex och Samuel, så åkte vi till Agnes och sov där. 
haha, de var faktiskt riktigt kul! dock sitter jag och halvsover och är svintrött ;)
vi sov väl första gången vid sju-åtta tiden på morran, så snacka om att man är trött ! fast kul var de, vi kollade på¨paranormal activity 3 och 4, haha tyckte dom va asbra och inte alls lika läskiga som jag trodde ;) 
sen vid tio åkte vi till konfan trötta som as typ haha, hade konfaträff och kom hem strax efter två :) 
i kväll kommer lite vänner till familjen och så, blir säkert bra! i morgon är det gudstjänst på morran ... sedan vet jag inte vad jag hittar på :) 
 
haha, här hade ni lite onödig information om vad som hänt den senaste dagen, vi hörs :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv