Mitt Maj

2013-06-03 - 21:04:06 - Kommentarer (1) - Månaden;
 
den här månaden har varit sååå bra! 
 
♥ Fotade lite med Emilina och Elin, på kvällen sov vi över i Mortens sommarstuga, askul !
♥ Tog lite bilder på Luxine. 
♥ Fick hem min nya kamrea.
♥ Fotade Isabell.
♥ Var på kalas för mina Kusiner.
♥ Sov över hos Agnes men massa kuligt folk, bästa helgen ever !
♥ Killarna badade för första gången. 
♥ Jag färgade håret.
♥ Frida och jag var ute och fotade. 
♥ Har tagit väldigt mycket bilder.
 
skrev det inte i ordning, hehe, har säkert även glömt något med de får bli bra ;) 
tagga sommar nu! 

Kommentera här
☆Z I N J A☆ säger:

härliga bilder!

2013-06-05 | 10:50:59
Bloggadress: http://zinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv