Midsommar

2013-06-23 - 01:54:04 - Kommentarer (0) - Foto - Övrigt;
vi träffade en liten mus :))
 
hej på er! 
jag har haft fullt upp hela veckan, från söndags till i torsdags har jag varit på konfirmationsläger, i berghem.
De var väldigt kul, för att göra det kortfattat: bad, lek, fotboll, lektioner, sång, promenader ner till sjön och fotografering. Har säkert glömt något, men de är så våra dagar i stort sätt sett ut :)
 
sedan så var det ju midsommar i fredags, började dagen med att åka upp till stallet, träffa alla underbara personer och hästar, har saknat det såååå mycket! Borstade igenom Luxine noga, smorde hovarna, rengjorde svansen och flätade den. Självklart hade jag sällskap i stallet av busungarna ;)
Vi tog oss en ganska lång runda upp till skogen och tillbaka, skrittade mest då hon har stått ett tag. Det var så mysigt att rida ut helt själv, bara vi två, kvalitétstid. 
 
sedan på eftermiddagen träffade jag min favoriter hos Emilina, vi städade och lagade ALL mat (↑), värsta kockarna haha ;) 
sedan kom Fredrik, Fredrik och Samuel, vi käkade och så. sedan på kvällen kom även Morten.
vi sov över, ute på balkongen, premiär för iår ;) 
åkte hem tidigt, så idag har jag mest försökt få iordning på min dator!
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv