Redigeringar

2013-07-24 - 11:11:00 - Kommentarer (1) - Foto/redigeringar;
 
när jag redigerar mina bilder, brukar jag antingen lägga till en en effekt eller bara redigera "grundligt".
bilderna ovan kalla jag grundlig redigering haha, de jag gör då är att
* lägga på lite extra ljus
* lägga på extra "shadows"
* lägga på extra kontrast 
* lägga på extra färg
* lägga på extra skärpa 
 
på bilden under har jag lagt på en extra effekt. 
 

Kommentera här
Lisa säger:

Linne hur fint redigerar du inte fina bilder!! Bilden på Hedda är så fin jag tar gärna den och om du har några andra finns på ella och hedda!djupt imponerad!! Kram

Svar: Åh tack!!! Du får gärna ta dem! Kram
Linnea Simonsson

2013-11-10 | 16:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv