mina Flickor

2013-07-28 - 21:41:20 - Kommentarer (1) - Foto - Människor;
 
i går hade vi lite girls night, haha fan va damp de låter.. men ja, hur mysigt som helst! 
vi käkade pizza, snackade och tog långa promenader i samhället mitt i natten, älskar mina tjejer! 
vi somnade klockan sju på morran, vilket resulterade att vi sedan vaknade vid tolv + en trött Linnea heeeela dagen haha!
 
vid två åkte jag i allafall till stallet, allt gick bra men oj så pigg hon var ! ;)

Kommentera här
Anonym säger:

thats´s how we rolling..

2013-07-28 | 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv