min prinsessa

2013-07-31 - 13:40:49 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
 
 
I måndags hade jag och Emilina en liten photoshoot med Luxine. 
tyvärr va de inte bästa dagen, de va soligt och solen låg på mycket så de blev ljusskiftningar och skuggor.
altså blev det ganska fail alltihopa, men vissa bilder blev bra :)
Efter vi varit i stallet åkte vi hem till Emilina och käka, sedan satt vi bara i hennes rum och dunka musik tills Elin och Fredrik kom. dumma som vi är bestämmer vi oss klockan nio att vi ska tälta, haha, sagt och gjort sov vi i tält en bit hemifrån, vi kollade film och somnade vid två tiden tror jag. 
vi gick upp vid två och började packa i hop, sedan åkte vi och bada. 
går kväll red jag ut med Helena, red Lulle, jättemysigt!
 
 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv