Bloggrape

2013-07-14 - 15:33:00 - Kommentarer (0) -
Hejsan alla Linnéas fina läsare! Jag tänkte bara slänga in ett litet inlägg åt henne bara för att vara lite snäll :D 
 
Lite om mig då, jag heter Agnes och har varit kompis med Linnea lite drygt ett år nu. Jag går i hennes klass alltså är jag lika gammal som henne, 15 år. Mitt sommarlov har hittils varit super. Jag har varit med kompisar, varit utomlands och tränat och tävlat mina två ponnysar. Mycket bättre kan de inte bli!
Som ni precis läste så är det kompisar och mina två ponnyer som är det jag gör på dagarna. 
Jag har två ponnysar, en c-ponny som heter Amber och honom är det jag har i tävlingskondition just nu. Jag har ägt honom i drygt 3 år och längre ska de bli ;) Tillsammans har vi otroliga motgångar, men även fruktansvärt härligt framgångar! Vi har roliga vinster och placeringar i ryggsäcken. Vi har tävlat upp till 1m med placeringar!
Det närmaste vi har framför oss är ett stort meeting nere i skåne som jag åker till på onsdag. Det är ponny derbyt där vi ska rida LB rundan! Kommer bli skitkul! 
 
Min andra ponny är en D-ponny. han heter Attyrory Black Cat. Han har jag haft i ungefär 9 månader. Tyvärr så har han varit skadad i ca 3 månader nu pga att han trampade på en spik som gick rakt upp i hoven på honom... Men iaf innan detta hände tävlade vi på LA nivå med honom. Våran framtid hoppas jag ser ut som så att vi rider MSV A med vinter och helst starta SM, men det får vi se! Just nu rids han igång efter typ 3 månaders vila.. Så det är långt kvar tills dess... 
 
Ja detta var lite om mig och mitt liv, ha det super bra och komentera massa på Linneas blogg! Puss&Kram 
 
 
(jag i blått)
Katten 
 
Amber

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv