Gästbloggning!

2013-01-19 - 19:03:07 - Kommentarer (0) - Vänner;

Tja tja bloggen!
Nej men hej vi är Elin och Elin! Vi sitter här i Elins soffa (Elin Persson) och är typ helt hyper, inte skrattat så mycket på länge haha!
Blir ett väldigt flammsigt inlägg..
Men aa Linnéa är ju rätt sämst med uppdateringen så då kommer vi och räddar stämningen här då'va!
Om en stund ska vi fixa lite varma mackor osånt, sen blir det massa gott och mys :)

Ha det gott igelkott! Sakna oss inte för mycket, puss och kram /Elinar


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv