ensamkväll

2013-01-05 - 23:48:04 - Kommentarer (2) - Foto - Djur, Foto - Hästar;
de va lite fler bilder från idag, gjorde om de till två collage ist, så de inte blev så många bilder :)
 
har spenderat min kväll, helt själv framför datorn, men vad gör de när sagan om de två tornen går på tv ? Kvällen är räddad !
hoppas ni haft en bra lördagkväll :)

Kommentera här
Paulina säger:

Så finaaa! :)

2013-01-06 | 00:42:07
Bloggadress: http://emopa.blogg.se
Lisa säger:

Kan inte du göra ett inlägg om ditt stall och skriva om alla hästar där :)?

Svar: jo visst kan jag de :)
Linnea Simonsson

2013-01-06 | 11:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv