Bra musik enligt mig

2013-01-26 - 23:01:42 - Kommentarer (0) - Övrigt;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
de var några låtar som jag tycker är väldigt bra, dock e vissa sjukt gamla, men fortförande lika bra haha :)
 
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
tjena ! 
idag har jag inte gjort någonting, städat, varit ute med huden, och kollat film helt själv, haha. 
Min bror kom hem med kebab, eftersom elen gick så vi kunde inte laga mat, haha, så satte på Ted så satt och tjockade mig framför den, asgo film :)
i morgon ska jag upp tidigt för att åka till stallet, vet inte om jag åker själv eller om mamma eller pappa ska med. efter de ska jag, Elin, Agnes, Emilina och massa mer roligt folk träffas och åka skriskor. kommer säkert bli fett najs ! har inte bestämt om kameran följer med, kommer nog ta kort med Iphonen ist, så de kommer bilder ändå :) efter de vet jag inte rikitg, plugga och sedan ska jag nog träna på kvällen. 
 
aja, ni får ha e bra söndag för de ska jag  ! :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv