bästa dagen

2013-01-28 - 16:33:00 - Kommentarer (0) - Vänner;
bilder från igår ↑
 
hej !
dehär inlägget skulle egentligen publicerats igår, men bloggappen funkade inte -.-
iaf, gårdagen såg ut såhär, gick upp vid klockan nio och åkte till stallet, red ut en sväng barbacka. 
sedan fick jag skynda mig hem, för halv tolv skulle jag, Agnes, Emilina, Elin, Alex, Albin, Tobbe och mårten mötas vi ingetorp !
så vi börja med att åka skridskor ett varv runt sjön, sen gick vi tillbaka och grillade korv och bara hade de allmänt mysigt, haha ! ;)
efter en stund gick vi bort till pullkabacken vid golfbanan och åkte snowracer och tefat, de fanns även en stor pool som man kunde åka på, sjukt skoj ! :)
 
i kväll ska jag inte göra något alls, förutom att plugga på ett SO arbete som ska vara klart i morgon ..... ughh :((
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv