2013-01-23

2013-01-23 - 20:02:30 - Kommentarer (0) - Foto - Djur, Foto - Natur;
 
heej ! haft en bra vecka hittils ?
älskar onsdagar, vi har bara fem lektioner och slutar tjugo i två, himla skönt !
när jag kom hem gick jag ut med Nova, tog med mig kameran också som ni ser, men uch jag blev inte alls nöjd ! när jag satt på bussen hem såg det så fint ut ute, alldelse glittrande. så jag levde inte upp till mina förväntningar om man säger så ;) sedan så va vovven helt galen, kunde knappt sitta still haha :)
efter de käka jag lite, fick typ springa till tåget för att hinna till träingen, skönt nu efter !
nu ska jag plugga igenom engelskan och sedan ta lite te, mys :)
 
btw, om exakt två veckor sitter jag på flyget till Florida nu, kan ni fatta hur jag längtar eller ? :D
ha de bra ! :) 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv