Sanningar om Linnéa

2013-02-19 - 21:38:00 - Kommentarer (0) - Linnéa;
 

♥ Linnea vill alltid ha allting planerat- annas får hon halvt panik

 

♥ Hon ska alltid ha rätt- hatar att förlora/ha fel.

 

♥ Hon har typ sämst musiksmak

 

♥ Hon har bäst humor :')

 

♥ Hon har inget skratt,

 

♥ Hon kan bli sur/nere rätt lätt

 

♥ Hon är alltid sig själv 

 

 

 

Nu är det sista gången jag bloggar för nu är Linnéa tillbaka! Så ja, hoppas det varit hyfsad uppdatering i alla fall :)
Bara för det så bjuder jag på några fula bilder på oss, kramis

 
 
 
 
 
 
Vissa riktigt gamla haha..

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv