Tisdag

2013-12-03 - 22:18:59 - Kommentarer (1) - Övrigt;
Tisdagar brukar gå ganska så fort, så de va skönt idag! Direkt efter skolan åkte vi och fixa stallet, Sen hämta vi upp Malin och stack till gymmet. Najs va de, men är så trött nu, haha..
Har även kollat klart säsongen av the walking dead, eller aa de fortsätter i februari, bästa serie (!!!!!!)

Igår efter skolan tog jag bussen in till Göteborg och träffa pappa där, vi handlade lite julklappar och fikade, var även på NTI gymnasiets öppet hus, säger bara en sak - woooow vilken skola!!
Men nu ska jag nanna, och i morgon väntar simning i skolan... Usch, fy och blä :((




Kommentera här
Anonym säger:

Ingen skola idag? Studiedag eller va?..

2013-12-03 | 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv