Bloggrape av Jacob ev Elin :P

2013-12-15 - 18:58:01 - Kommentarer (1) - Vänner;
Cha cha bloggen Jacob och Elin här!😘
Jag Jacob tog linneas mobil och 


ska nu rapeblogga här, och Elin hakade på så aa det blir vi två som blogga nu på kvällen!☺️ I alla fall jag heter Jacob Berntsson och är en kille på 15 bast och   bor utan Göteborg! Och jag heter Elin Anderberg och är en tjej på 15 bast och bor utanför Göteborg också! ha d bloggen puss puss😘





Kommentera här
cicciiiiiiiiiiiiii säger:

störda hela högen hahah

Svar: Haha puss
Linnea Simonsson

2013-12-15 | 21:15:17
Bloggadress: http://baracicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv