mitt Juli

2013-08-02 - 22:33:40 - Kommentarer (0) - Månaden;
 
haft en jättebra månad!
 
♥ Varit i blekinge några dagar med Elin.
♥ En go kväll på rörtången med massa vänner.
♥ Fått jättebra bilder på min älsklingsponny.
♥ Fotat Elin.
♥ Haft underbar dagar med mina vänner och ute med båten!
 
nu ska jag kolla på film, "prison break, The final break", uppföljare till serien prison break. 
har varit på skara sommarland med Frida och hennes familj i dag, och i morgon ska vi träffa några vänner :)
 
ha de!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv