Mitt Augusti

2013-08-31 - 12:14:18 - Kommentarer (0) - Månaden;
 
har haft en riktigt grym månad om jag får säga det själv!
 
♥ Tjejkväll hos Sara.
♥ Sena nätter med mina tre bästa vänner som verkligen har behövts!
♥ Grym Photoshoot med Elin och Emilina.
♥ Gjort små framsteg med Luxine.
♥ Fotat i kvällsljus och dimma.
♥ Fotat Isa och Shaad och även Pernilla och Jacob. 
 
har antagligen glömt en massa nu, men tror jag fick med det mesta. något av det dåliga är ju att skolan har börjat, och att det är drygt 10 veckor kvar till nästa lov.. jag kommer dööö haha!
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv