presenter

2013-04-27 - 11:28:25 - Kommentarer (0) - Foto - Övrigt;
hej !
tänkte bara skriva ett litet kort inlägg då jag inte har så mycket tid.. 
iallafall, så fyllde jag ju äntligen 15 i går, kunde inte haft en bättre dag!
skolan rulla på snabbt, kolla på film den mesta delen av dagen, sedan åkte vi hem till Agnes och lagade mat, och bakade. Va jättekul och mysigt, kvalitetstid! 
våran supergoda mat, haha blev grymt gott !
vid halv 6 åkte vi hem, så fick jag lite presenter och så från familjen, älskar allt, jättenöjd !
de jag fick var :
  • en ny skinnjacka 
  • ett nytt objektiv (Nikon AF-S 50 mm f/.8G)
  • en ny plattång
  • rosor
  • en blus
  • 800 kr
efter de så kom Elin och Emilina, vi gick ner till ängen och kilcka några bilder. 
sedan gick vi till affären typ, och sen hem till mig igen haha, då kom Gustav och Samuel också. 
vi gjorde inte så mycket, snackade mest och så, vid tio gick Emilina hem, en stund efter gick även Elin hem haha, så då gjorde vi ingeting typ, men sen skulle dom hem så vi tog en promenad till skolan och bara snackade :)
var sjukt trött så sommnade direkt !
 
de objektivet jag fick är ett väldigt ljusstark objektiv, den har även en grym autofokus !
 
bilden till vänster är tagen med det nya obketivet, och den till höger med det gamla (standard objektiv).
De är exakt samma inställning, och klockan var åtta på kvällen. 
 
haha, måste även bjuda på lite failbilder också...
dom andra bilderna kommer efter hand. 
 
nu måste jag skynda mig in i duschen och fixa mig, ska se om jag hinner plugga lite till också. 
vid två tar jag Elin och Emilina bussen in till gbg och käkar och kollar bio, mysigt mysigt! 
 
ni får ha de bra! 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv