Plugga, plugga, plugga ...

2013-04-07 - 18:46:39 - Kommentarer (0) - Övrigt;

Hej på er!
Dagen blev inte riktig som jag tänkt mig, eller aa typ men ändå inte haha xd
Gick iaf upp vid halv tio och duscha, sen åkte vi in till GBG, köpte lite saker, bl.a. Skinnjacka och nytt objektiv, dock måste jag vänta tills jag fyller år, wää haha..
Sen skulle jag egentligen gått på Blåvitt matchen, men eftersom jag skulle rida ikv var jag tvungen att åka hem och plugga.
De tråkiga var att de inte blev nån ridning, så hade ju kunnat gå på matchen ändå, tråkigt ..
Men jaja sånt är livet, inget å göra åt haha ;)
Dyker ner i matte/kemi/biologi boken nu och stannar där hela kvällen, sedan e de bara att tagga en ny skolvecka!

Mitt lov har varit helt okej, inte gjort speciellt mycket alls faktiskt, ganska segt ;)
Lite bilder från veckan


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv