Luxine ♥ III

2013-04-28 - 15:22:40 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
 
haha, de va ju ett tag sen kan man säga !
kollade igenom min dator och hittade dom här bilderna, synd att jag inte hunnit lägga upp dom innan, alla bilder från denna dagen är ju så sjukt fina ! (tycker jag hehe)
men nu kommer dom iaf, dom andra delarna kommer under veckan :)
 
idag har jag inte gjort någonting i stort sätt, var själv hemma hela förmiddagen, åååh så skönt, älskar det verkligen haha ♥
har äntligen gjort klart min SO inlämmning, så nu är det bara tyskan och matten kvar. bara 45 dagar kvar till sommarlovet, kärlek ♥
ikväll ska jag nog till stallet, annars består väl resten av dagen till att plugga..
 
ha de!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv