God natt

2013-04-14 - 22:13:35 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;

Hej!
Haft en bra helg hihi ?
Själv har de vart folk i huset hela tiden.. Fyller ju år om lite mindre än två veckor och eftersom jag och min bror fyller med tre dagars mellanrum har vi "kalas" samtidigt, blev tidigt i år men så e de när släkten e utspridd haha ;)
Fick iaf, pengar, två trosor och Taylor Swifts parfym, wonderstruck, älskar den verkligen!
I lördags hann jag iaf åka upp till stallet en sväng och lekte lite med henne i paddocken hehe, fortsatte träna på "buga" som snart sitter! Busetjejen ❤

Idag var det konfirmation, sedan har jag bara pluggat och tagit de lugnt. Inte jätte taggad för en vecka till i skolan haha, har just nu tre veckor framför mig med massa prov och sånt, bara att bita ihop och orka med det! Usch på de.

Nej nu ska jag sova, gonatt hörni!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv