Florida - Naples - del 9

2013-04-17 - 18:43:49 - Kommentarer (0) - Foto - Resor;
 
Efter Key West åkte vi vidare till Naples. De sista stället vi skulle vara på, måste säga att jag nog aldrig varit på något tråkigare ställe, riktigt stor diss haha... 
Sen så va de ju så att vi valde just de stället för att det skulle finnas väldigt fina stränder där, men oturen var med oss så de regnade i stort sätt från och till varje dag. dom sista dagarna kunde vi iaf ligga vid poolen också, det fanns även ett väldigt stort köpcentrum fem min i från, där jag köpte de mesta grejerna haha!
Det fanns även väldigt många och fina blommor på hotellet, så spenderade någon timma i blomsterlandet, blev helt okej med bilderna, den sista blombilden är tagen med close up filter. 
 
på vägen dit åkte vi även igenom ett naturreservat, Everglades, riktigt häftigt att åka på en vanlig landsväg, och när man kollar ner i diket ligger det typ aligatorer varanan meter, de  va kul att se haha!
 
nu ska jag fortsätta råplugga till mitt engelska prov som jag har i morgon, baraförattjagälskarskolan  typ ... 
i morgon kväll ska jag iaf rida med Helena, och sedan plugga på mina SO och Svenska prov som jag har nästa vecka.
 
hoppas ni får en roligare kväll änn jag, ha de!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv