Florida - Key West - del 7

2013-04-08 - 10:21:00 - Kommentarer (1) - Foto - Natur;
 
Kan med handen på hjärtat säga att detta helt klart var det bästa stället! 
Stranden och allt var sååååå mysig, solen stekte och allt var bara perfekt!
Vi var bara där i tre dagar, men eftersom det var ett rätt litet ställe så räckte de. En helt annan miljö än i Fort Lauderdale och Miami, men det gillar vi! 

Kommentera här
Paulina säger:

super fina bilder! :)

Svar: tack du :)
Linnea Simonsson

2013-04-12 | 20:35:36
Bloggadress: http://paulinaekvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv