Agnes och Katten

2013-04-06 - 17:48:24 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
 
hej på er!
idag tog jag mig upp kvart halv sju för att följa med Agnes till stallet. Jag vet ju att de är svårt att fota i manege, men eftersom de är rätt mycket fönster så kankse de är hyffsat ljust, men haha, icke sa nicke, speciellt ljust blev det inte på bilderna så jag fick höja ISO:t, vilket leder till brusiga, men ljusa bilder ... 
några helt okej blev de men inte många, så kände att jag lika gärna kunde lägga ner de där med fotandet så filmade i stället :)
 
sen åkte jag hem och pluggade, har inte haft något annat för mig idag, i morgon väntar mycket, men de får ni veta då ;) 
har precis ätit och så, ska nog kolla The Walking Dead sen också, grym serie verkligen!!
 
ha en bra lördagskväll :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv