Smakprov

2012-09-22 - 19:26:02 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
hejsan !
har haft en riktigt rolig dag, men uaah vad kallt de va ! 
vi åkte tidigt till stallet och fixade allt osv. sen åkte vi till Troja. 
träffade även Elin och Elin, Irma och lite annat folk, de var kul :)))
har tagit jättemycket bilder, men tyvärr inte så mångar på Agnes och Amber :/ såklart så nästan varje gång dom skulle hoppa ett hinder kom de någon i vägen, eller så missade jag -.- 
men, de blev några bra iaf :) 
 
här kommer några lite smakprov, nu ska jag fortsätta redigera :)
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv