påfyllning i garderoben

2012-09-21 - 23:00:46 - Kommentarer (0) - Övrigt;
tjenare !
egentligen hinner jag verkligen inte blogga just nu eftersom jag ska upp vid 7 typ, för ska med Agnes på tävling ;) 
lite kort om dagen, mamma kom och hämtade mig efter skolan så åkte vi först till Göksäter för att köpa ridgrejer, 
men när vi hae kommit dit säger dom att dom inte hade kvar de ;/ 
så vi åkte hem till farmor en stund och fika, och sedan vidare till Hööks. 
där hittade jag en del, ett par ridskor, ett par vinterkängor, magic brushes, man och svansutredare och valigt tredelat tränsbett :) 
ja de va allt, sedan köpte jag en kudde och lite sånt :)
 
jag har inte haft tid att ta kort på de, men här e iaf bilder : 
 
ha de bra :) 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv