new shoes

2012-09-02 - 17:27:00 - Kommentarer (0) -






hallooj ! 
de var ett tag sen ;)
 
veckan har varit helt okej, antar jag. inget spec. har hänt, förrutom att vi var och premiera Lindie i går !
sedan har jag blivit dunderförkyld, ont i huvudet och i halsen, inte kul ! 
så igår när jag kom hem, bara jag la mig i soffan och somna dirket, var verkligen supertrött. men de var väldigt kul ändå, och många bilder ... 700 ungefär, självklart kommer bilderna upp men i delar :) 
 
idag har inte hänt så väldigt mycket, gjort min nya veckovana, delat utt reklam i hela samhället. sedan fikade vi lite och åkte till stora höga och köpte skor. dom översta ska jag behålla, men dom andra vet jag inte riktigt :/ 
nu blir de plugga, får se om jag orkar lägga upp första delen från premieringen :)
 
ha de bra ! 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv