kvällen spenderas med dom bästa

2012-09-14 - 18:17:36 - Kommentarer (0) -


hejsan !

de var ett tag sen hehehe ;) bilderna är från igår, vi red hemma i paddocken. jag red barbacka och de gick helt okej ! 
sen när vi tagit in hästarna också, blev de såklart tid för lite lek :) efter de tog vi ut Lowe och Luxine, städade lite i stallet också. sen gick vi och hämtade Lulle och Lolita, tog in dom och borstade osv. efter en stund kom Helena, en tjej som ska börja rida Lolita (tror jag de va) och hennes mamma. så pratade dom en stund och så, sen åkte vi hem. så de va mysig dag i stallet :)
 
sen så är de ju dehär med bilderna från premieringen .. ;) ska försöka få upp del 2 snart, men jag har inte hunnit de :/ men jaja. 
så nu ska jag städa lite, äta och fixa till mig, sen drar jag till Malin. vet inte vad de blir för ngt, men Elin, Emilina och Agnes kommer i allafall, så de blir nog kul :)) 
 
ha'd bra, vi ses ! 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv