välkommen höst

2012-10-06 - 22:28:59 - Kommentarer (0) - Foto - Natur;
två bilder från idag :)
 
hej !
idag, har inte hänt spec mycket ! kom hem från Agnes efter att jag och tjejerna sovit där. mysigt, ni är bäst !
så ja, man kan ju säga att jag har varit typ stendöd, vet inte när vi somnade men vid
fyra nån gång tror jag ;)
så för de mesta har jag pluggat idag, gick även ut och fotade lite en stund i skogen :)
 
i morgon är det KM i hoppning, ska bli kul :)) Elin kanske ska följa med, men har ingen aning om de blir bilder, vi får se :)
 
ni får ha de bra, hejdå ! :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv