Ullared

2012-10-14 - 19:12:55 - Kommentarer (0) - Övrigt;
hejsan !
 
igår åkte vi till ullared, och sedan till några i släkten :)
hittade inte jättemycket, men lite iallafall, vi var inte där
så jättelänge :)
 
 
foundation, Fit me
puder, Fit me
 
benreflexer
valiga rutiga grå ridbyxor
pannlampa till hjälmen
två svampar
sporrar
rosa benlindor
lädergrimma
ridjacka
ridhalsduk
 
tre linnen, begie, vitt och svart
hårspray, tresemme
nivea pearl and beuty skin, deo
hörlurar, streetz
kameraväska
 
ha de bra ! :)
 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv