min helg

2012-10-01 - 18:48:13 - Kommentarer (0) - Foto - Människor, Vänner;
 
 
tjeeeeeeeeeeenare ! :D
min helg har varit helt okej :)
fredag, först rida ut en sväng på Luxine, red ganska långt för att vara själv. på dit vägen gick hon som en kossa, helt lugn, sedan dom första metrarna hemåt stack hon en liten bit, eller tja, hon föll fram i hastgallopp de första hon gjorde, haha ! de blev ju inte bättre heller för att de var en islandshäst längre bort, hon trippade verkligen, men sedan lugnade hon ner sig, då kunde jag skritta på lång tygel. de var jag nöjd med, efter de åkte jag hem och åt och sedan vidare till Stora höga rk. :)
 
skulle prova på att rida WE för första gången, säger värken bu eller bä, har inte en aning om hur jag ska göra !
visst tyckte jag de var kul, vi får se! ska antagligen rida i måndagsgruppen för att prova också, dom har ju tagit bort våran grupp så de blir lite tokigt ;). vet inte om jag ska sluta eller hur det blir 
 
lördag, först konfa kl 10-14, sen bowling med elin och emmi kl tre ! var jättekul, vi var där eftersom emmis lillasyrra hade kalas osv :) 
sen åt vi och lite så, när vi kom hem åkte vi direkt till mig och började dela ut reklam. tack för hjälpen tjejer ! 
sen gick vi bara runt i samhället ett tag. 
i söndags var de kyrka och sedan plugg, har två prov denna veckan+ läxor. så nu måste jag verkligen plugga ;)
 
ni får ha de toppen, så hörs vi :)))))

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv