Klippta hästar

2012-10-22 - 22:09:20 - Kommentarer (0) -

Hej !
De var ett tag sen nu va .. ? ;)
Hehe, hos mig har de inte hänt Så jättemycket sen senast, förutom att i torsdags fick jag äääääntligen en IPhone 4s ((:
Så kommer kanske blogga lite mer då och då, typ när de är mycket i skolan och man inte hinner sätta sig vid datorn. Kameran är ju ganska bra också, så de blir ju inte kassa bilder :)

Idag, så klippte vi Lowe och Luxine.
Blev jättebra tycker jag, så de va kul hihi :D
Så jag red inte idag, men gjorde de igår.
Oh jisses va pigg hon va, hahah :')
När vi inte galopperat på ett tag kunde hon inte hålla sig, så hon försökte smygtrava hehe, men hon blir så himla stark då ju, så de är inte så kul :/
Annars gick det helt okej :)

Ni får ha de bra tills nästa gång :))


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv