söndagens ridpass

 
hej ! :D
 
här kom några bilder från söndags, de blev inte lite lite bilder, heheh ;)
men iaf, först tog vi in hästarna och bara borstade och myste. tränade på puss också, och började på Buga. 
har försökt många gånger förrut men nu ska jag verkligen lära henne de.
som sagt, så stog vi och borstade dom i typ en timma (?), och hennes svans va döäcklig, de var massa bajs och sån skit i den. så tvättade den så den blev ren och fin :)
sen tog vi ut dom och red i paddocken, körde tempoväxlingar/intervall, gick helt ok. haha, hon blev rätt trött och sur när vi hade hållt på ett tag ;) som vanligt red jag barbacka. 
sen tog vi en liten gallopp. när jag kör före Elin och Lowe går de bra, men när hon ska vara sist ... jädrar vad hon bockade, hahah ! men åååh, de va så underbart ! :D 
tränade även på formen, och de gick också bra :)
 
 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv