redan skoltrött

2012-08-26 - 01:14:21 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
 
seriöst jag smälter .. så fin ! ♥
 
hejsan !
jag har inte varit ute och fotat på rätt så länge .. eller jo, var med pappa en sväng ute med Nova i måndags och knäppte några kort. får ta itu med de och lägga upp några ! :)
denna veckan har bara rullat på känns de som, måste ju erkänna att de facktiskt har varit kul att börja skolan igen, saknat alla och så. så de var inte helt fel facktiskt ! fast nu efter en vecka, alltså jag orkar inte gå till skolan på måndag, hahah, är väll redan skoltrött anntar jag ? ;)
 
idag red jag inte, kände mig inte så bra på morgonen. ha bara slappat, och delat ut reklam. vid halv sju kom Frida och hennes familj på middag, vi gjorde inte så mycket, men de va kul ändå.
i morgon ska jag till stallet, och jag ska ha med kameran så att ni kan få lite färska fina bilder ! :D
 
ni får ha de bäst så seeeeeees vi ! 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv