Min favorit

2012-08-18 - 21:29:29 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
 
hej !
vi åkte aldrig till manegen, vi gick bort till paddocken ist :) 
de gick sådär, engetligen gick de jättebra för att vara Luxine, men jag har nog liiite för höga krav ! ;)
de jag tränade på, var ungefär att få henne gå rakt på spåret och ställa och böja sig i hönerna. 
vet inte riktigt vad jag ska säga om passet, de gick ju inte dåligt, och de gick ju inte jättebra ;)
 
denna kvällen har inte hänt så mycket, haha. vi kollade bara på en film. snabba cash, haha tyckte den var jättebra så den rekomenderar jag ! :D
nu ska jag fortsätta med redigeringen från fotodagen, så de kommer upp :D
 
 
 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv