Härlig dag på Koön

2014-05-10 - 18:48:04 - Kommentarer (1) - Foto - Natur;
 
Haft värsta mysiga dagen med eme på koön, de va nån ny slinga som skulle invigas som mina föräldrar och några kompisar skulle gå. Så vi följde med med kameran i högsta hugg, 5 km tror jag det va, det va en riktigt härlig väg utmed havet! 
kvällen fortsätter med Elin och eme, lite myskväll med frukt och gott, kameran följer nog med den också! Ska fixa mig lite sen ska kila iväg, hoppas ni får en bra lördagkväll!

Kommentera här
Anonym säger:

Är det Elin Anderberg du är med? För jag har hört av några att hennes kille vart otrogen och pussat en tjej som han har varit på G med..

2014-05-10 | 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv