tillbaka

2014-08-09 - 06:01:21 - Kommentarer (0) - Linnéa, Vänner;
Gud, det var ett tag sedan nu! nästan två veckor sedan jag var inne på bloggen. 
det har inte hänt jättemycket måste jag säga, men ska ändå skriva lite om de två veckorna ni har missat.
 
Linnea kom och sov över en kväll och vi bara myste med massa gott!
Varit inne i stan några gånger, fick huset för mig själv i några dagar vilket var sååå skönt! Träffade min älsklings isa efter att vi har varit iväg från varandra i över 5 veckor... Sjukt. Van att se henne varje dag typ!
Jag hade lite festligheter hemma hos mig som gick både bra och dåligt.. men hade en superkväll/natt ändå!
Varit med vänner, tagit några turar med båten, sovit ut och njutit av att de är sommarlov
Var hos odd på krök med min goa Lisa som jag älskar waay to much ♡
 
Alltså grejen  e den att jag har faktiskt inte gjort mycket alls, men dock har jag tagit en väldigt massa bilder med min telefon. 
Har ju haft "semester" från mitt jobb i några veckor, men nu är jag tillbaka! 


Har även ridit lite på luxine, de blev ett kort uppehåll när de kom annat i vägen men nu ska jag försöka rida mer! 
Igår träffade jag Jacob en stund också o bara snackade! 
 
Har som sagt börjat jobba nu igen så sitter på bussen påväg in! Jobbar från 07-15, inte jättekul på lördagar o söndagar, men man får tänka på pengarna ;) 
Ska jobba två eller tre helger till vad jag vet just nu!
I kväll ska jag till elin på lite tjejkväll, kommer bli grymt och kameran är med!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv